Op naar 27 uur in het vliegtuig! - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Irene en Chris - WaarBenJij.nu Op naar 27 uur in het vliegtuig! - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Irene en Chris - WaarBenJij.nu

Op naar 27 uur in het vliegtuig!

Door: Irene

Blijf op de hoogte en volg Irene en Chris

27 November 2013 | Nederland, Zoetermeer

Aftellen…..nog 4 nachtjes slapen…..en dan heeeeeel lang in het vliegtuig zitten!

Zo, tijd om het stof van ons weblog af te blazen. Na meer dan een jaar van rust (voor wat betreft het weblog dan) gaan we dit keer onze reis naar Nieuw-Zeeland en Sydney met jullie delen. Ja wel, we gaan weer dezelfde kant op maar dit keer dan nog een stukje verder vliegen!

A.s. zondagavond is het zo ver, dan vertrekken we vanaf Amsterdam om via Londen, Dubai en Sydney dinsdagmiddag in Auckland te landen. In totaal zijn dit dus 27 vlieguren; echt waar voor je geld dus :). Wederom gaan we met de A380 dus dat wordt genieten van flink wat films en lekkere snacks. Oh ja, en onderweg proberen ook nog maar wat te slapen want anders wordt het wel erg afzien de eerste dagen na aankomst.

Na aankomst in Auckland halen we een paar dagen later onze camper op. Dat is vorig jaar zo goed bevallen dat het nu zelfs geen discussie was, maar direct duidelijk was: als we gaan dan weer met een camper. Wel hebben we dit keer iets meer luxe want we hebben een camper die een slag groter is. Zelfs met een eigen douche/wc erin en we kunnen straks ook binnendoor van het rijgedeelte naar de tafel lopen. Vooral erg lekker als het regent! Maar daar gaan we natuurlijk niet vanuit…. Met de camper maken we een tocht over het Noordereiland en het Zuidereiland. We willen vooral gaan genieten van de prachtige natuur die Nieuw Zeeland te bieden heeft en blijven dan ook relatief kort in de wat grotere steden.

Tijdens de hele vakantie staan er een hoop activiteiten op het programma:
- Snorkelen
- Kayakken
- Raften
- Zwemmen met dolfijnen
- Wandelen kan natuurlijk niet ontbreken
- Zeilen
- Helicoptervlucht
- Wandelen op een gletsjer

Kortom: genoeg tijd om actief te zijn naast het zitten in de camper.

En na ongeveer 4 weken vertrekken we vanuit Christchurch naar Sydney om daar oud & nieuw te vieren en om ons na al dat natuurgeweld even onder te dompelen in het stadsgeweld!

Geniet dus weer mee met onze verhalen de komende 6 weken.

We’re going on an adventure (om maar in Hobbit termen te spreken J)!

Chris en Irene

• 27 November 2013 - 22:16

Peter:

Jullie hebben weer een fantastisch programma samengesteld. Geniet van al dat moois en ik kijk uit naar jullie verhalen. Voor straks alvast een goede reis toegewenst, maar dat doen we zondag op Schiphol nog wel even dunnetjes over!!

• 28 November 2013 - 07:54

Ronald:

Hey stelletje Hobbits :-), goede reis, veel plezier en geniet er van!!

• 28 November 2013 - 22:31

Caroline:

Hoi lieverds,

O stom vergeten vandaag afscheid van jullie te nemen bij de HIS.
    Het is zover, jullie gaan eindelijk met vakantie. Heerlijk!
    Ik kijk uit naar jullie reisverhalen.
    Een goede vlucht toegewenst en heerlijk genieten van een geweldige vakantie.
    Dikke kus. xxx

• 29 November 2013 - 17:13

Patricia:

Hallo samen.

Weer een hele mooie vakantie toegewenst.................
    Lekker warm ,aldaar.................
    Ook meteen een vakantie huisje zoeken ?????????

Heel veel plezier en ook wij lezen weer graag jullie reisverhalen.

Han en Patricia XXX.

• 01 December 2013 - 22:05

Jill:

Hoi Irene en Chris,

Wat leuk om te horen dat jullie weer een geweldige reis gaan maken!
    Heel veel plezier! Ik ben heel benieuwd naar alle verhalen en foto's :)!

Geniet ervan!

Groetjes Jill