Update vanuit Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Irene en Chris - WaarBenJij.nu Update vanuit Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Irene en Chris - WaarBenJij.nu

Update vanuit Sydney

Door: Irene

Blijf op de hoogte en volg Irene en Chris

03 December 2013 | Australië, Sydney

Zo, weer hebben Sydney gehaald zoals uit de kop af te leiden valt! Alle vluchten zijn tot nu toe voorspoedig verlopen en we hebben allebei ook lekker wat kunnen slapen onderweg dus nu op dinsdag 3 december om 7.50 uur voelen weer ons eigenlijk best prima. Nog even twee uur wachten op het vliegveld hier een dan nog 'even' drie uur en een kwartier in het vliegtuig zitten naar Auckland.

Wij gaan ons nu even onderdompelen in souvenir winkels hier om alvast in de stemming te komen ;).

Veel liefs van ons vanuit een zeer zonnig Sydney (vanaf het vliegveld gezien dan)

• 03 December 2013 - 05:55

Ingrid:

Succes met de laatste loodjes en koop niet te veel kangoeroe peper en zoutstelletjes :)

• 03 December 2013 - 08:53

Hellen:

Als het goed is zijn jullie er nu wel! Vast goed onthaald door de Maori!
    Heel veel reisplezier! X

Irene en Chris

Op 18 augustus 2012 start het grote avontuur: wederom op vakantie naar Australië. Dit keer met z'n tweeën, met een campertje en nieuwe gebieden die we gaan bezoeken! Volg ons avontuur hier.

Actief sinds 22 Juli 2012