Nog 5 nachtjes slapen! - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Irene en Chris - WaarBenJij.nu Nog 5 nachtjes slapen! - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Irene en Chris - WaarBenJij.nu

Nog 5 nachtjes slapen!

Blijf op de hoogte en volg Irene en Chris

13 Augustus 2012 | Nederland, Zoetermeer

Maandag 13 augustus 2012: de eerste dag van de laatste werkweek. Nou ja, werkweek, nog maar 3 dagen te gaan! Dan kun je haast niet van een echte werkweek spreken natuurlijk :).

De laatste voorbereidingen worden getroffen, in huis liggen overal papieren en printjes en de eerste stapeltje kleding en spullen beginnen zich te vormen. En dat dan ook nog eens in 2 huizen!

Om maar even met de titel verder te gaan: nog maar 5 nachtjes slapen en dan stappen we op het vliegtuig. Op zaterdag 18 agustus 2012 om 19.10 uur om precies te zijn. Eerst gaan we wat verder weg van onze bestemming, richting Londen namelijk. Maar daar stappen we dan wel in een Airbus 380 (het grootste passagiersvliegtuig ter wereld) die ons dan in een paar uur naar Singapore brengt. Voor de vliegtuigliefhebber van ons twee (oké, ik ben dat ook wel een beetje) is dat een hele gave ervaring! Overigens moet je dat 'paar uur' even met een paar korrels zout nemen, want we hebben het over een uur of 13. Ach, met wat leuke films gaat de tijd erg snel kan ik uit ervaring zeggen.

In Singapore hebben we dan een kleine 4 uur om de benen te strekken voordat we richting onze eindbestemming, Darwin, gaan. En die derde en laatste vlucht stelt helemaal niets voor (zeker niet voor mij als frequent vliegtuigzitter naar Down Under) want dat is slechts 4 uur en 40 minuten. EITJE!

Helaas komen we wel om 04.00 uur aan, dus hopelijk duurt het niet al te lang met de bagage en kunnen we snel ons bedje in duiken om na een paar uurtjes slaap Darwin te gaan verkennen. Die eerste week staat in ieder geval een 2 daags bezoek aan Kakadu National Park op de planning.

Daarna begint voor ons pas echt het avontuur want op zaterdag 25 augustus halen we ons campertje op. Voor ons allebei wordt het de eerste keer om met z'n camper rond te gaan rijden. Ik geloof dat dit toch wel één van de dingen is waar ik het meest naar uit kijk!

Tijdens onze reis proberen we zoveel mogelijk verhalen op de site te zetten zodat jullie als thuisblijvers ook een beetje mee op reis zijn. De volgende update is waarschijnlijk toch wel vanuit Australië!

• 13 Augustus 2012 - 21:24

Ingrid:

Wheeeeeee! Het is bijna zo ver! Ik zal jullie enorm missen, maar wat zullen jullie het ontzettend naar je zin hebben :-)

Ik stuur de link ook door naar Vincent. Veel liefs van ons beiden; geniet van de voorbereidingen!!!

• 13 Augustus 2012 - 23:20

Peter:

Het thuisfront is zich ook aan het voorbereiden om weer paraat te zijn zoals bij voorgaande Ozzie-reizen. Dat komt dus wel goed, gaan jullie maar lekker op avontuur!
    Gaaf dat jullie vliegen met de A380, wel foto's maken van het interieur hoor. Ik wil die luxe zelfbedieningfaciliteiten wel eens zien.

• 14 Augustus 2012 - 08:19

Ronald:

Heel goede reis en veel plezier gewenst! Uiteraard wil ik veeeeeeel foto's zien! Geniet ervan!

• 15 Augustus 2012 - 13:53

Bert:

Hoi Chris en Irene,

Ik ben jaloers :) maar ik gun het jullie natuurlijk als geen ander. Geniet van de mooie reis en ik ga het allemaal volgen.

Ciao Bert

• 15 Augustus 2012 - 22:01

Sander:

Hoi Irene en Chris,

Heel veel plezier met jullie reis. We zien de foto's graag verschijnen na afloop.

Groet,

Iris en Sander

• 18 Augustus 2012 - 12:34

Jeannette:

Nogmaals heel veel plezier en geniet ervan!
    Natuurlijk zullen we jullie niet vergeten :)

Groetjes,

Jeannette