Snik snik.....morgen vertrekt het vliegtuig! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Irene en Chris - WaarBenJij.nu Snik snik.....morgen vertrekt het vliegtuig! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Irene en Chris - WaarBenJij.nu

Snik snik.....morgen vertrekt het vliegtuig!

Blijf op de hoogte en volg Irene en Chris

02 Oktober 2012 | Australië, Melbourne

De vorige keer waren we gebleven in Hobart, net na aankomst. We zitten nu in Melbourne in het hotel waar je 20 minuten achtereen gratis kunt internetten. Ik ga proberen zoveel mogelijk in die nu nog resterende 18 minuten te typen over de afgelopen week.

De dag na het verhaaltje van de vorige keer zijn we met de 4WD naar Port Arthur gereden. Dat is een oude gevangenisstad waar je nog ruines kunt bezoeken. Erg indrukwekkend om te zien, doorheen te lopen en de verhalen te horen over de gevangenen en hun ervaringen daar. Het weer was ook echt weer voor zoiets: regenachtig en weer die vervelende laaghangende bewolking! Doorgereden een stukje langs de oostkust, mooi hier hoor!

Zondags zijn we naar Feycinet National Park gereden. En jawel, we stonden op met uitzicht, zowaar een waterig zonnetje en wat blauwe lucht. Laat het nu net zo zijn dat je in dat NP een hele mooie baai hebt met natuurlijk van dat prachtige blauwe water, wat je alleen kunt zien als de ZON schijnt! Gelukkig hadden we dus wel het mooie uitzicht!

Gisterenavond zijn we dit begonnen te typen en toen viel ineens de computer en het internet uit. Helaas lukte het daarna niet meer om nog iets te typen. Nu, de ochtend van ons vertrek blijkt ineens dat het stukje van gisterenavond bewaard gebleven is op de site. Helaas heb ik nu onvoldoende tijd om het af te maken.

Bij deze dus: de rest van de tocht op Tasmanie en de laatste dagen in Melbourne volgen vanuit Nederland. Dan ook eindelijk de langverwachte foto's!

Morgen vertrekt het vliegtuig: dat klopt dus inmiddels niet meer, over iets minder dan 5 uur vertrekt het vliegtuig al :( We hebben een onwijs leuke vakantie gehad, veels te veel moois gezien, leuke dingen gedaan etc. Hopelijk is dat een beetje duidelijk geworden vanuit de verhaaltjes die we geschreven hebben.

Morgenochtend, woensdag de 3e landen we na een vlucht van iets van 26 uur weer op Amsterdamse bodem. Wij gaan de komende uren nog even genieten van lekker ' opgevouwen' zitten in een vliegtuig, het heerlijke vliegtuig eten en natuurlijk een overdaad aan movies!! Ik denk dat ik Chris alweer vlak na de start kwijt ben aan een film ;)!

Liefs van ons hier uit Melbourne!

• 02 Oktober 2012 - 06:47

Ingrid:

Misschien zijn jullie al wel onderweg.. maarre.. een hele goede reis toegewenst! Jammer voor jullie dat de vakantie er op zit, maar niet zo jammer voor ons dat jullie weer terugkomen :-)

• 02 Oktober 2012 - 16:42

Vincent:

krijgen we in ieder geval die foto's eens te zien :)

• 02 Oktober 2012 - 17:55

Ronald:

Ik kan me niet voorstellen dat je tijdens je tussenstop nog gaat internetten maar wie weet, dus toch: goede reis en welkom thuis!